SideWalk Loppestand

Brugervenligt online bookingsystem, der letter din hverdag og holder styr på dine stande og dine kunder.

Online booking og intuitivt backend system

SideWalk Loppestand giver dine kunder mulighed for at booke stande i din loppebutik online via din hjemmeside. Det gør din kundeoplevelse nemmere og mere flydende, samtidig med at du slipper for at tage telefonen hele tiden og holde styr på dine bookinger manuelt. Loppestand gør det hele for dig. 

Med Loppestand får du adgang til et intuitivt backend system, hvor der er et klart overblik over bookinger, stande og kunder. I backend systemet kan du tilføje flere brugere, så dine medarbejdere også kan anvende systemet, og I kan i butikken håndtere kunders ønsker direkte i systemet.

SideWalk Loppestand Bookingsystem
Loppestand Bookingsystem SideWalk

Online bookingsystem, der er så nemt, at alle kan finde ud af det

Når man driver en loppebutik, så ved man også, at kunder i loppebutikker er alle slags mennesker. Det kan derfor ikke forventes, at alle kunder er IT-kyndige. Men med SideWalk Loppestand kan alle være med. Bookingflowet er meget brugervenligt, og de fleste vil kunne gennemføre en booking på få minutter. Dette sparer tid for både dig og dine kunder. 

Bookingflowet i Loppestand foregår i fire simple trin: standtype, periode, vælg stand og bestilling. 

Først vælger din kunde altså, hvilken type stand, der ønskes. Her kan du selv tilføje billeder af dine forskellige stande, så kunden ved, hvordan standen ser ud.

Derefter skal kunden vælge, hvilken periode standen ønskes. Perioden vælges nemt og visuelt i en kalender. Mulige lejeperioder definerer du selv.

Når perioden er valgt, skal kunden vælge, hvilken helt specifik stand, der ønskes. Her har du mulighed for at vise kunderne et billede eller en tegning af butikken, så de kan se et overblik over standnumrene. 

Til sidst skal bestillingen bekræftes – ligesom på enhver anden online bestilling eller webshop. Og så er bestillingen færdig. Når kunden sender bestillingen afsted, lander den automatisk i dit backend system, og hverken du eller kunden behøver at foretage sig mere. 

Det kan alle finde ud af, men tag ikke vores ord for det – ring til os, og så kan du få lov til at prøve det selv. 

Intuitivt backend system

Det intuitive backend system er det, som du og dine medarbejdere vil arbejde med til daglig. I backend systemet finder du overblikket over alle dine bookinger, stande og kunder. Her har du også muligheden for at tilpasse dit bookingsystem, hvor du selv kan definere standtyper, bookingperioder og standnumre. 

Loppestand Backend SideWalk
Flower Kids Hjemmeside og SideWalk Loppestand Case

SideWalk Loppestand - masser af fordele

Vi laver også gerne en ny hjemmeside til din loppebutik, hvori vi kan integrere Loppestand som bookingsystem. Så får du en flot hjemmeside, der vil fungere som dit online visitkort, og det får du selvfølgelig til en god pris. 

Et eksempel er den hjemmeside, vi har lavet i WordPress for loppebutikken, Flower Kids.

En anden fordel ved Loppestand er, at det kan integreres med kassesystemet, Amero. Det gør dit arbejde endnu nemmere.

Priser

  • Swipe for at se flere

Bookingsystem

Kr. 1299,- pr. måned
  • Inkl. support
  • Binding min. 12 måneder

Standard hjemmeside

Kr. 4998,-
  • Engangsbeløb
  • Inkl. 1 times tlf. undervisning

Webhotel & Hosting

Kr. 149,- pr. måned
  • Binding min. 12 måneder
  • (kun ved køb af hjemmeside)

Integration til Amero

Kr. 1500,-

Say hello!

Har du brug for hjælp til udvikling af en ny hjemmeside, ny webshop eller måske en app?

Tag et kig på vores store udbud af services og koncepter. Som specialiseret webbureau dækker vi hele paletten inden for IT-udvikling, digital marketing samt tekst- og grafikopgaver.

Du er altid velkommen til at komme ind til en uforpligtende snak i vores lokaler på Messingvej 40B i den sydlige del af Randers.

Hvis du udfylder kontaktformularen, ringer vi til dig inden for 24 timer.