Header_figur

Loppestand

Loppestand er et moderne og intuitivt administrations- og bookingsystem, som giver dine kunder mulighed for at booke stande i din loppebutik online via din hjemmeside. Loppestand giver dig som virksomhedsejer et samlet overblik og letter din hverdag med hensyn til administrative opgaver, hjælper dig med at holde styr på reoler, stande, priser og din kundebase.

Header_SideWalk
Loppebutik_loppestand_bookingsystem

Danmarks bedste totalløsning til din loppebutik eller secondhandbutik

Unik og brugervenlig totalløsning på bookingsystem med bookingmodul til loppebutikker, loppesupermarkeder, reolmarkeder eller secondhandbutikker leveret i partnerskab af Amero og Loppestand.

Løsningen er for dig, der driver en butik, hvor du udlejer stande, reoler eller lignende til private, der vil sælge deres ting, mod at du får kommission for salget.

Alt i én pakke

Kassesystem inkl. scanner, bonprinter osv.
Bookingsystem med oversigt over stande og salg
Integration til økonomisystem
– Brugervenligt afregningsmodul til standkunden

Totalløsningen med Amero kassesystem og Loppestand bookingsystem

Loppestand_bookingsystem_en_del_af_SideWalk

Online Booking
Standlejer oprettes, booker stand og betaler. Alle oplysninger sendes automatisk til Loppemodul.dk, hvor standlejer kan følge salget af sine varer og se beløb til udbetaling fra butikken.

Loppemodul.dk_en_del_af_Amero

Loppemodul
Loppemodul.dk sender standlejers oplysninger til kassesystemet, hvor standlejer oprettes med produktnummer. Loppemodul.dk sender også standlejers oplysninger til
e-conomic for nem standafregning.

Amero_kassesystem_logo

Amero Kassesystem
Kassesystemet består af touch kasseapparat, FlexPOS kassesoftware og FlexPOS BackOffice. Standlejer er et produktnummer i kassesystemet. Salgsdata sendes til Loppemodul.dk og e-conomic.

VISMA_e-conomic_SideWalk

Integration
Salgsdata fra kassesystemet sendes til
e-conomic, som gør bogføring nem. Standlejer oprettes også i e-conomic, så du nemt kan afregne korrekt til standlejer med Ameros standafregning.

  • Hvem er Loppestand?
  • Hvad består bookingsystem af?
  • Hvordan fungerer bookingflowet?
  • Online betaling
  • Integration med Amero kassesystem

Hvem er Loppestand?

Loppestand er et brugervenligt online bookingsystem, der er særligt tilpasset loppebutikker og letter din hverdag og dine arbejdsgange i forhold til at holde styr på dine reoler, stande, priser og dine kunder. Bookingsystemet er med fuld integration til dit kasseapparat. Funktionalitet, innovation, overblik og brugervenlighed samlet i ét online bookingsystem. Du opnår kvalitet fra første dag. Loppestand bookingsystem giver dine kunder mulighed for at booke stande i din loppebutik online via din hjemmeside. Det gør din kundeoplevelse nemmere og mere flydende.

Hvad består bookingsystem af?

Loppestand bookingsystem består af :

  • frontend booking via din hjemmeside
  • administrationspanel, så du kan se hvilke kunder som har købt hvilke stande og i hvilke perioder
  • Dashboard der skaber overblik over dine stande og din forretning
  • Online betaling med QuickPay som indløsningspartner på din løsning
  • Mulighed for at uploade en standskitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som er ledige og placering i butikken
  • Mulighed for backend booking, personale brugerstyring med forskellige administratorrettigheder

Hvordan fungerer bookingflowet?

Step 1: Vælg standtype
Først vælger din kunde, hvilken type stand der ønskes. Her kan du selv tilføje billeder af dine forskellige stande, så kunden ved, hvordan standen ser ud.
Step 2: Vælg bookingperiode
Derefter skal kunden vælge, hvilken periode standen ønskes. Perioden vælges nemt og visuelt i en kalender. Mulige lejeperioder definerer du selv.
Step 3: Tilføj stand til kurven
Når standtype og perioden er valgt, skal kunden vælge standens placering i butikken. Her har du mulighed for at tilføje et billede eller en tegning af butikken, så de kan få et overblik over placering og standnumre.
Step 4: Godkend valgte stand
Til sidst skal bestillingen bekræftes - bestillingen er nu færdig. Når kunden sender bestilling afsted, lander den automatisk i dit bookingsystem, og hverken du eller kunden behøver at foretage sig mere.
Step 5: Afslut og betal
Det er helt valgfrit, om du ønsker en online betalingsløsning. Det gør dog processen lidt nemmere. Med online betaling af bookinger, opnår du sikkerhed og binding på dine standkunder, når de booker en stand.
Tidligere
Næste

Online betaling

Som kunde skal man ud fra den periode og det antal stande, man har booket online, betale for løsningen med det samme. Med Loppestand bookingsystem vil dine kunder kunne betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender QuickPay som indløsningspartner på din løsning. Det er nemt og sikrer at bookingen er betalt upfront uden problemer.

Integration med Amero kassesystem

Loppestand har i samarbejde med Amero lavet en færdig integration til FlexPOS som snakker sammen med dit kasseapparat.

Loppebutik_loppestand_bookingsystem
Amero_SideWalk_loppestand
Loppestand_amero_sidewalk_bookingsystem
  • Hvem er Amero?
  • Hvad består
    kassesystemet af?
  • Hvordan fungerer
    FlexPOS software?
  • Hvordan aflæser jeg mit
    salg i Loppemodul.dk?
  • Integration til dit
    økonomisystem
  • Hvordan afregner jeg
    med butikken?

Hvem er Amero?

Amero er eksperter i kassesystemer og integration til økonomisystemet e-conomic. Amero har også udviklet loppemodul.dk, hvor både butik og standlejere kan følge med i salget på standen. Amero leverer kassesystemet, loppemodul.dk, integration til e-conomic og modul til afregning af loppestande i e-conomic.

Hvad består kassesystemet af?

Med et kassesystem fra Amero får du et komplet kassesystem. Du får touch PC med tilhørende bonprinter, pengeskuffe, håndscanner og labelprinter, betalingsterminal og licens til FlexPOS, der er gennemtestet i +1000 forretninger. Vi opsætter det hele for dig og introducerer dig til systemet. Vi bestræber os også på at levere den bedste support, hvis der skulle opstå problemer. Vores danske support sidder klar på telefonen mellem 9-17 og på vagttelefon hele døgnet.
FlexPOS kassesystem FlexPOS

Hvordan fungerer FlexPOS software?

FlexPOS er et topmoderne kassesoftware til dit kasseapparat og det program, som gør dine kundeekspeditioner nemmere.

Hvordan aflæser jeg mit salg i Loppemodul.dk?

Amero har udviklet loppemodul.dk for at lette hverdagen og gøre arbejdsgangene nemmere for virksomhedsejer og standlejere. Modulet giver dig mulighed for at oprette stande direkte ved kassen. Ved oprettelse af en stand, får standlejer tildelt et unikt ID/kundenummer. Dette ID findes også på de stregkodelabels, standlejeren sætter på sine varer. På denne måde bliver de rette varer koblet til den rette stand og standlejeren kan blive afregnet korrekt. Standlejeren kan hjemmefra og på farten følge med i, hvor meget de har solgt for, og hvor meget de skal have udbetalt.

Integration til dit økonomisystem

E-conomic er et essentielt økonomisystem for loppebutikker. E-conomic arbejder sammen med vores kassesystem og loppemodul.dk, så du er sikret, at du altid bogfører korrekt. Loppemodul sender standlejer data direkte til e-conomic, hvor standlejeren oprettes, så afregningen kan ske. Salgsdata fra kassesystemet sendes ligeledes til e-conomic, som gør din dagsopgørelse og bogføring nem.

Hvordan afregner jeg med butikken?

Amero har udviklet et afregningsmodul i e-conomic. Med det værktøj kan I nemt og hurtigt afregne butikkens stande, hvor du også sikrer dig, at standlejerne får det korrekte beløb udbetalt. Med vores afregningsmodul vil du typisk kunne afregne alle stande på 10 minutter i stedet for manuelt at lave overførsler til hver stand.

Faste priser

Leje

af Amero kassesystem og mere
Kr. 849 pr. md. / 36 mdr.
  • Kontant 24.999,-
  • Inkl. konfigurering og undervisning

Licens

af FlexPOS kassesoftwarec
Kr. 1.499 pr. md.
  • Inkl. dansk support
  •  

Opsætning

af Loppestand bookingsystem
Kr. 3.999 Opstartsbeløb
  • Opsætning af bookingsystem
  • Integration til Amero kassesystem
  • Undervisning i systemet
  • Ekskl. datamigrering fra gammelt til nyt systemsystem

Licens

af Loppestand bookingsystem
Kr. 1.299 Pr. md.
  • Inkl. dansk support
  • Hosting af Loppestand løsning
  • Min. 12 mdr. binding

Tilvalgskøb

Hjemmeside

Standard WordPress tema
Kr. 4.999 Opstartsbeløb
  • WordPress hjemmeside
  • Brugervenligt administrationssystem
  • Inkl. 1 times tlf. undervisning
  • Ekskl. webhotel og hosting

Webhotel & hosting

kun ved køb af hjemmeside
Kr. 149 Pr. md.
  • Min. 12 mdr. binding
  • 10 GB plads
  • Gratis SSL certifikat

Download vores brochure

Ønsker du at gå mere i dybden og læse mere om mulighederne med en Amero – Loppestand totalløsning fra hos os, så kan du læse meget mere i vores brochure.

Skal vi give dig et uforpligtende tilbud?