Loppestand
Loppestand er et moderne og intuitivt administrations- og bookingsystem, som giver dine kunder mulighed for at booke stande i din loppebutik online via din hjemmeside. Loppestand giver dig som virksomhedsejer et samlet overblik og letter din hverdag med hensyn til administrative opgaver, hjælper dig med at holde styr på reoler, stande, priser og din kundebase.
Danmarks bedste totalløsning til din loppebutik eller secondhandbutik
Unik og brugervenlig totalløsning på bookingsystem med bookingmodul til loppebutikker, loppesupermarkeder, reolmarkeder eller secondhandbutikker leveret i partnerskab af Amero og Loppestand.
Løsningen er for dig, der driver en butik, hvor du udlejer stande, reoler eller lignende til private, der vil sælge deres ting, mod at du får kommission for salget.
Alt i én pakke
– Kassesystem inkl. scanner, bonprinter osv.
– Bookingsystem med oversigt over stande og salg
– Integration til økonomisystem
– Brugervenligt afregningsmodul til standkunden
Totalløsningen med Amero kassesystem og Loppestand bookingsystem
Online Booking
Standlejer oprettes, booker stand og betaler. Alle oplysninger sendes automatisk til Loppemodul.dk, hvor standlejer kan følge salget af sine varer og se beløb til udbetaling fra butikken.
Loppemodul
Loppemodul.dk sender standlejers oplysninger til kassesystemet, hvor standlejer oprettes med produktnummer. Loppemodul.dk sender også standlejers oplysninger til
e-conomic for nem standafregning.
Amero Kassesystem
Kassesystemet består af touch kasseapparat, FlexPOS kassesoftware og FlexPOS BackOffice. Standlejer er et produktnummer i kassesystemet. Salgsdata sendes til Loppemodul.dk og e-conomic.
Integration
Salgsdata fra kassesystemet sendes til
e-conomic, som gør bogføring nem. Standlejer oprettes også i e-conomic, så du nemt kan afregne korrekt til standlejer med Ameros standafregning.
- Hvem er Loppestand?
- Hvad består bookingsystem af?
- Hvordan fungerer bookingflowet?
- Online betaling
- Integration med Amero kassesystem
Hvem er Loppestand?
Loppestand er et brugervenligt online bookingsystem, der er særligt tilpasset loppebutikker og letter din hverdag og dine arbejdsgange i forhold til at holde styr på dine reoler, stande, priser og dine kunder. Bookingsystemet er med fuld integration til dit kasseapparat. Funktionalitet, innovation, overblik og brugervenlighed samlet i ét online bookingsystem. Du opnår kvalitet fra første dag. Loppestand bookingsystem giver dine kunder mulighed for at booke stande i din loppebutik online via din hjemmeside. Det gør din kundeoplevelse nemmere og mere flydende.
Hvad består bookingsystem af?
Loppestand bookingsystem består af :
- frontend booking via din hjemmeside
- administrationspanel, så du kan se hvilke kunder som har købt hvilke stande og i hvilke perioder
- Dashboard der skaber overblik over dine stande og din forretning
- Online betaling med QuickPay som indløsningspartner på din løsning
- Mulighed for at uploade en standskitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som er ledige og placering i butikken
- Mulighed for backend booking, personale brugerstyring med forskellige administratorrettigheder
Hvordan fungerer bookingflowet?
Online betaling
Som kunde skal man ud fra den periode og det antal stande, man har booket online, betale for løsningen med det samme. Med Loppestand bookingsystem vil dine kunder kunne betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender QuickPay som indløsningspartner på din løsning. Det er nemt og sikrer at bookingen er betalt upfront uden problemer.
Integration med Amero kassesystem
Loppestand har i samarbejde med Amero lavet en færdig integration til FlexPOS som snakker sammen med dit kasseapparat.
- Hvem er Amero?
-
Hvad består
kassesystemet af? -
Hvordan fungerer
FlexPOS software? -
Hvordan aflæser jeg mit
salg i Loppemodul.dk? -
Integration til dit
økonomisystem -
Hvordan afregner jeg
med butikken?
Hvem er Amero?
Amero er eksperter i kassesystemer og integration til økonomisystemet e-conomic. Amero har også udviklet loppemodul.dk, hvor både butik og standlejere kan følge med i salget på standen. Amero leverer kassesystemet, loppemodul.dk, integration til e-conomic og modul til afregning af loppestande i e-conomic.
Hvad består kassesystemet af?
Med et kassesystem fra Amero får du et komplet kassesystem. Du får touch PC med tilhørende bonprinter, pengeskuffe, håndscanner og labelprinter, betalingsterminal og licens til FlexPOS, der er gennemtestet i +1000 forretninger. Vi opsætter det hele for dig og introducerer dig til systemet. Vi bestræber os også på at levere den bedste support, hvis der skulle opstå problemer. Vores danske support sidder klar på telefonen mellem 9-17 og på vagttelefon hele døgnet.Hvordan fungerer FlexPOS software?
FlexPOS er et topmoderne kassesoftware til dit kasseapparat og det program, som gør dine kundeekspeditioner nemmere.
Hvordan aflæser jeg mit salg i Loppemodul.dk?
Amero har udviklet loppemodul.dk for at lette hverdagen og gøre arbejdsgangene nemmere for virksomhedsejer og standlejere. Modulet giver dig mulighed for at oprette stande direkte ved kassen. Ved oprettelse af en stand, får standlejer tildelt et unikt ID/kundenummer. Dette ID findes også på de stregkodelabels, standlejeren sætter på sine varer. På denne måde bliver de rette varer koblet til den rette stand og standlejeren kan blive afregnet korrekt. Standlejeren kan hjemmefra og på farten følge med i, hvor meget de har solgt for, og hvor meget de skal have udbetalt.
Integration til dit økonomisystem
E-conomic er et essentielt økonomisystem for loppebutikker. E-conomic arbejder sammen med vores kassesystem og loppemodul.dk, så du er sikret, at du altid bogfører korrekt. Loppemodul sender standlejer data direkte til e-conomic, hvor standlejeren oprettes, så afregningen kan ske. Salgsdata fra kassesystemet sendes ligeledes til e-conomic, som gør din dagsopgørelse og bogføring nem.
Hvordan afregner jeg med butikken?
Amero har udviklet et afregningsmodul i e-conomic. Med det værktøj kan I nemt og hurtigt afregne butikkens stande, hvor du også sikrer dig, at standlejerne får det korrekte beløb udbetalt. Med vores afregningsmodul vil du typisk kunne afregne alle stande på 10 minutter i stedet for manuelt at lave overførsler til hver stand.
Faste priser
Leje
af Amero kassesystem og mere-
Kontant 24.999,-
-
Inkl. konfigurering og undervisning
Licens
af FlexPOS kassesoftwarec-
Inkl. dansk support
-
Opsætning
af Loppestand bookingsystem-
Opsætning af bookingsystem
-
Integration til Amero kassesystem
-
Undervisning i systemet
-
Ekskl. datamigrering fra gammelt til nyt systemsystem
Licens
af Loppestand bookingsystem-
Inkl. dansk support
-
Hosting af Loppestand løsning
-
Min. 12 mdr. binding
Tilvalgskøb
Hjemmeside
Standard WordPress tema-
WordPress hjemmeside
-
Brugervenligt administrationssystem
-
Inkl. 1 times tlf. undervisning
-
Ekskl. webhotel og hosting
Webhotel & hosting
kun ved køb af hjemmeside-
Min. 12 mdr. binding
-
10 GB plads
-
Gratis SSL certifikat
Download vores brochure
Ønsker du at gå mere i dybden og læse mere om mulighederne med en Amero – Loppestand totalløsning fra hos os, så kan du læse meget mere i vores brochure.
Skal vi give dig et uforpligtende tilbud?
- Lad os tage en dialog om dine behov
- Vi dækker hele paletten inden for IT-udvikling og digital marketing
- Skriver du en mail, kontakter vi dig inden for 24 timer