SideWalk Loppestand | SideWalk | Fullservice webbureau

Brugervenligt online bookingsystem, der letter din hverdag og holder styr på dine stande og dine kunder. Driver du en genbrugs- eller loppebutik, kan du med fordel læse videre.

Hvorfor har vi udviklet Loppestand?

Loppebutikker, genbrugsbutikker og second hand-butikker har de sidste år haft en stigende kundemasse, hvilket har øget interessen og behovet for et mere brugervenligt og automatiseret loppestand system. 

SideWalk har i flere år anvendt et ældre system kaldet Subway til at drifte loppestand butikker, men har siden 2019 opgraderet både loppestand systemet og den online platform, der anvendes til stor glæde for både kunder og brugere.

Tidligere
Næste

Hvad er Loppestand?

Loppestand er et backend system du kan bruge til at administrere kunder der booker en plads i din forretning. I backend systemet finder du overblikket over alle dine bookinger, stande og kunder. Bookingsystemet kan tilpasses efter dine behov som virksomhed ved at definere standtyper, bookingperioder og standnumre.

Komplet løsning til dig som mangler et bookingsystem til din genbrugsbutik

Loppestand har en række features, som har til formål at hjælpe dig med at køre din loppebutik helt enkelt, samt at gøre booking af stande nemt for dine kunder.

Integrationer til FlexPOS kassesystem

Fuldend dit bookingsystem med en integration til et kassesystem, som giver dig adgang til mersalgsmoduler og meget mere.

Loppestand har i samarbejde med Amero lavet en færdig integration til FlexPOS som snakker sammen med dit kasseapparat. Løsningen er din sikkerhed for, at du kan drift din butik både fysisk og på nettet. Vi anbefaler FlexPOS integrationen, men har du selv valgt en partner til administration af dit kasseapparat, bedes du vende det med vores konsulent. Vores integration til FlexPOS er udviklet i samarbejde med Amero som er FlexPOS partner og er derfor unik for løsningen.

Loppestand bliver brugt af

Faste priser

Opsætning

Af bookingsystem
Kr. 2500 Engangsbeløb
  • Opsætning af bookingsystem
  • Undervisning i systemet

Leje

Af bookingsystem
Kr. 1299 Pr. måned
  • Inkl. support
  • Binding min. 12 måneder

Faste priser

Opsætning

Af bookingsystem
Kr. 2500 Engangsbeløb
  • Opsætning af bookingsystem
  • Undervisning i systemet

Leje

Af bookingsystem
Kr. 1299 Pr. måned
  • Inkl. support
  • Binding min. 12 måneder

Faste priser

Opsætning

Af bookingsystem
Kr. 2500 Engangsbeløb
  • Opsætning af bookingsystem
  • Undervisning i systemet

Leje

Af bookingsystem
Kr. 1299 Pr. måned
  • Inkl. support
  • Binding min. 12 måneder

Tilvalgs køb

Hjemmeside

Standard WordPress tema
Kr. 4998 Engangsbeløb
  • WordPress hjemmeside
  • Brugervenligt CMS
  • Inkl. 1 times tlf. undervisning

Webhotel & Hosting

Kun ved tilkøb af hjemmeside
Kr. 149 Pr. måned
  • Binding min. 12 måneder
  • 10 GB plads
  • Gratis SSL certifikat

Kassesystem

Integration til FlexPOS
Kr. 1500 Engangsbeløb

Loppestand - et nyt og moderne bookingsystem

Brugervenligt online bookingsystem der letter din hverdag og holder styr på dine reoler, stande, priser og dine kunder. Online bookingsystem med fuld integration til dit kasseapparat.

Er du interesseret?

Læs mere på Loppestands hjemmeside.

Say hello!

Har du brug for hjælp til udvikling af en ny hjemmeside, ny webshop eller måske en app?

Tag et kig på vores store udbud af services og koncepter. Som specialiseret webbureau dækker vi hele paletten inden for IT-udvikling, digital marketing samt tekst- og grafikopgaver.

Du er altid velkommen til at komme ind til en uforpligtende snak i vores lokaler på Messingvej 40B i den sydlige del af Randers.

Hvis du udfylder kontaktformularen, ringer vi til dig inden for 24 timer.

Scroll til toppen

Frontend booking

Med Loppestand frontend booking giver du dine kunder en nem og enkel booking af dine loppestande.
Bookingsystemet er opbygget i trin, og er brugervenlig både på desktop og mobile enheder.

Som virksomhed kan du prioritere din markedsføring og dermed sikre, at den trafik du henter ind, kommer direkte ind i bookingsystemet – du kender det fra annoncer som leder kunder ind til produkter i en webshop.

Loppestand frontend booking er en moderne løsning til dig, som vil give dine kunder en ekstra god oplevelse inden de kommer ned i butikken.

Ordreadministration

Loppestand giver dig muligheden for nemt at se hvilke kunder som har købt hvilke stande og i hvilke perioder. 

Vores administrationspanel er brugervenligt og sikrer at du kan give service til kunder, som mangler information til tidligere eller nuværende bookinger. 

Desuden kan du danne dig et overblik over hvilke stande som er lejet ud og hvor mange du har til rådighed i forhold til evt. markedsføring af stande.

Bookingperioder

Loppestand giver dig mulighed for at danne flere perioder i forhold til booking af stande. Dermed kan du selv bestemme hvor mange perioder, du vil have dine kunder skal kunne booke dine stande ud fra. 
De fleste arbejder i Loppestand med bookingperioder på 1 uge, 14 dage, 30 dage, 90 dage og helt op til 1 år hos de store loppestandforretninger.

Du kan give dine kunder ubegrænsede valgmuligheder, men vi anbefaler at du ikke giver dine kunder for mange valg. Vi anbefaler 4 perioder, men det er ikke et krav.

Standtyper

Loppestand tilbyder oprettelse af ubegrænsede standtyper. Du kan som loppestandbutik vælge at give dine stande et nummer eller navne, når du opretter dem. Standnummer eller navn vil altid følge bestillingen i bookingsystemet, så du altid har fuldt overblik over hvilke standtyper som er mest populære.

Loppestandbutikker giver f.eks. deres stande navne som: reol 1, reol 2, luksusstand, børnestand, børnetøj og nummer 1, nummer 2, osv. Der er ikke noget som er rigtigt eller forkert, men det navn du anvender fremgår i bookingen når kunder skal booke, så du skal have et system fra starten af. Ønsker du vejledning er du velkommen til at spørge.

Online betaling

Som kunde skal man ud fra den periode og det antal stande, man har booket betale for løsningen. Med Loppestand bookingsystem vil dine kunder kunne betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender QuickPay som indløsningspartner på din løsning. Det sikrer at alt hvad du modtager af penge for booking af dine stande er betalt upfront, og du kan tage imod kunden når de møder dig i butikken uden at skulle bruge tid på afregning. 

Du vil blive guidet igennem denne proces sammen med vores konsulent inden for Loppestand bookingsystemet.

Kort over stande

Som en ekstra feature til loppestand bookingsystemet, kan du uploade en standskitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som ligger bedst eller hvilke stande som er ledige. Det er kundeservice i bookingflowet og en vigtig del af kundens forventninger til deres salg af varer. Du kan få udarbejdet en skitse selv eller betale for en færdig løsning hos Loppestand. Vi anbefaler, du planlægger din opstilling i butikken og tester det inden du betaler for en skitse.

Bookingdage

Loppestand bookingsystem henviser til hvilke dage som er ledige i din butik. En stand kan altså ikke blive booket uden at standen er ledig i systemet. Det betyder, at du ikke har dobbeltbookede dage på dine stande, og at du nemt og enkelt kan se hvornår dine stande evt. er ledige igen, hvis en kunde vil have en specifik stand. 

Dashboard

Loppestands dashboard gør det nemt og overskueligt at skabe et overblik over dine stande. Her har du mulighed for at se både, hvilke bookinger der er gennemført, deres status, og du vil også nemt kunne se hvornår bookinger slutter så du eventuelt kan gøre kunder opmærksomme på dette. Med forskellige farver på jeres oprettede bookinger og deres status gør vi Loppestands dashboard nemt og overskueligt, og giver jer det bedste overblik over jeres forretning.

Brugerstyring

I Loppestand er der taget højde for brugerstyring af backendpanelet. Med denne feature kan du give dit personale rettigheder i systemet. Vi kalder det “roller”, og giver dig de bedste forudsætninger for at personale ikke ændrer priser eller opretter stande forkert m.m. Du bliver Super Admin sammen med Loppestand. Dette giver dig ekstra sikkerhed da vi altid kan lave en back-up af din løsning eller give dig support hvis uheldet er ude.

Backend booking

Loppestand er designet til at gøre det nemmest og mest overskueligt for dine kunder at gennemføre en booking gennem vores frontend system, men skulle en kunde derimod kontakte dig direkte har vi gjort det muligt at udføre en backend booking. Denne funktion giver dig muligheden for at oprette dine kunders bestilling manuelt, og uden at dine kunder behøver at gennemgå bookingflowet.