SideWalk Loppestand

Brugervenligt online bookingsystem, der letter din hverdag og holder styr på dine stande og dine kunder. Driver du en genbrugs- eller loppebutik, kan du med fordel læse videre.

Hvorfor har vi udviklet Loppestand?

Loppebutikker, genbrugsbutikker og second hand-butikker har de sidste år haft en stigende kundemasse, hvilket har øget interessen og behovet for et mere brugervenligt og automatiseret loppestand system. 

SideWalk har i flere år anvendt et ældre system kaldet Subway til at drifte loppestand butikker, men har siden 2019 opgraderet både loppestand systemet og den online platform, der anvendes til stor glæde for både kunder og brugere.

Loppestand har en masse funktioner

Det intuitive backend system er det, som du og dine medarbejdere vil arbejde med til daglig. I backend systemet finder du overblikket over alle dine bookinger, stande og kunder. Her har du også muligheden for at tilpasse dit bookingsystem, hvor du selv kan definere standtyper, bookingperioder og standnumre.

En anden fordel ved Loppestand er, at det kan integreres med kassesystemet, Amero. Det gør dit arbejde endnu nemmere.

Loppestand bliver brugt af

Fund
&
Lund

Loppestand - et nyt og moderne bookingsystem

Brugervenligt online bookingsystem der letter din hverdag og holder styr på dine reoler, stande, priser og dine kunder. Online bookingsystem med fuld integration til dit kasseapparat.

Er du interesseret?

Læs mere på Loppestands hjemmeside.

Say hello!

Har du brug for hjælp til udvikling af en ny hjemmeside, ny webshop eller måske en app?

Tag et kig på vores store udbud af services og koncepter. Som specialiseret webbureau dækker vi hele paletten inden for IT-udvikling, digital marketing samt tekst- og grafikopgaver.

Du er altid velkommen til at komme ind til en uforpligtende snak i vores lokaler på Messingvej 40B i den sydlige del af Randers.

Hvis du udfylder kontaktformularen, ringer vi til dig inden for 24 timer.