Mediebureau
Vi er dit lokale mediebureau i Randers, som står klar til at løfte dig og din virksomhed
Få et tilbud på markedsføring
Udfyld formularen og få et gratis og uforpligtende tilbud på det, du har brug for.
Marketing- og mediebureau
Hvem er de potentielle købere af netop dine produkter og ydelser? Giv dig selv en strategisk fordel med en mediestrategi, så du når ud til dine potentielle kunder ad de rigtige marketingkanaler. Nøglen til succes i denne henseende ligger i kendskab og erfaring. SideWalk er et marketing- og webbureau i Randers med 17 års erfaring som full-service mediebureau. Nedenfor kan du læse mere om hvad vi kan tilbyde dig.
Mediestrategi
Visuel identitet og branding er nøgleværdier for enhver virksomhed, og når først disse er på plads, er det nemmere at definere og udarbejde den korrekte mediestrategi for jeres virksomhed. I har kendskabet til jeres egen virksomhed, og vi kender mediebranchen indgående, og i det krydsfelt kan vi sammen skabe resultater. Men det starter med den strategiske planlægning, hvor vi som marketing- og mediebureau kan assistere jer i forhold til at nå målene inden for marketing af jeres virksomhed.
Rådgivning
Når vi indgår et samarbejde med en kunde, sætter vi os ind i den pågældende branche og kundens særskilte behov og ønsker. Grundig research og sparring med dig skaber slutresultatet, der gør en forskel for dig. Vores mange års erfaring inden for marketing og medier giver os en fordel, når vi rådgiver dig i forhold til hvilke medier og kanaler, du bør annoncere igennem.
Sociale medier (SoMe)
I navigeringen i det nye medielandskab, kommer man ikke udenom SoMe (sociale medier), hvis man ønsker optimal medietilstedeværelse for sin virksomhed. På hvilke sociale medier det giver bedst mening at være til stede afhænger af den enkelte mediestrategi og målgrupper for virksomheden. SideWalk har specialister in house inden for både Facebook, Instagram, LinkedIn og YouTube. Så hvis du går med tanker om at optimere din virksomheds tilstedeværelse på de sociale medier med annoncer, kampagner, opslag, etc., så er vi klar til at hjælpe dig videre.
Tryk og print
Til trods for de digitale mediers fremfærd, så hører trykte medier ikke fortiden til – tværtimod. Uanset om der er tale om udarbejdelse af kataloger, magasiner, bannere, plakater, visitkort, kataloger, foldere, brochurer, design af logo, roll-ups eller noget helt andet, så har vi kreative grafikere, der bringer din virksomheds visuelle vision til live på tryk og print. SideWalks grafikere skaber et unikt udtryk for din samlede identitet.
TV
Alt efter branche og hvilken målgruppe, du ønsker at ramme, så er TV og radio fortsat marketingkanaler man ikke bør undervurdere, når mediestrategien udvikles. Netop radio- og Tv-reklamer styrker kendskab og øger din virksomheds tilstedeværelse. Platformen for annoncering via TV er ligeledes blevet større i takt med fremkomsten af flere og flere streamingtjenester, som f.eks. TV2 Play, Discovery+ og Pluto TV. Disse tjenester tilbyder forbrugeren et billigere abonnement, når man vælger en pakke inklusiv reklamer. I en medieoptik er der et enormt potentiale heri, og streamingmastodonten Disney+ varsler at de vil indføre en lignende model i slutningen af 2022. Ønsker du at vide mere om mulighederne for annoncering via radio og TV, så hjælper vi dig gerne videre og assisterer naturligvis også gerne med udvikling af det fornødne materiale.
E-mail markedsføring
Har du styr på dine nyhedsbreve? Mange undervurderer effekten af e-mail markedsføring, hvor det i høj grad handler om værdiskabelse for modtageren, og at skabe den gode og nære relation til modtageren af dit nyhedsbrev, som så på sigt potentielt vil generere et salg. Remarketing er også et vigtigt element i dette segment af en mediestrategi. Ønsker du at booste din e-mail markedsføring, er du velkommen til at kontakte os. Vi har stor erfaring inden for systemer som Klaviyo og MailChimp.
Kom godt i gang med online markedsføring
Medielandskabet er forandret, og for mange virksomheder kan det være svært at navigere i, hvis man f.eks. ønsker at komme i gang med online markedsføring. Hvad skal man vælge og hvor skal man starte? Her kan et mediebureau være en uvurderlig hjælp i forhold til at få udarbejdet en korrekt mediestrategi, så din virksomhed får komponeret de helt rigtige kampagner via de rette marketingkanaler, som f.eks. Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads samt en moderne hjemmeside som kan håndtere dine kunders besøg og adfærd.
Vi kan hjælpe dig med at ramme din målgruppe, så du vil opleve øget salg og omsætning. Hvis du har planer om at investere penge i online marketing, så kan man jo lige så godt gøre det rigtigt fra starten af.
Marketing services
Marketing services
+ Facebook annoncering
+ Personlig konsulent
+ Konvertering med Facebook annoncering
Hvad skal en mediestrategi indeholde?
Hvordan differentierer din virksomhed sig i forhold til konkurrenterne? Hvad er det, der gør at kunderne vælger dig fremfor konkurrenten … eller omvendt?
Din mediestrategi skal ideelt set omfatte samtlige indsatsområder, som du markedsfører din virksomhed med.
Anno 2022 er en klart defineret medie- og/eller marketingstrategi helt essentiel for vækst, mersalg og succes hos din virksomhed. Man kommer ikke udenom dette element selvom det ofte kan være svært at vælge til og fra blandt de mange annonceringsmuligheder.
En mediestrategi vil som oftest omfatte flere marketingskanaler, som f.eks. SoMe, SEO, e-mail markedsføring, link-Building og Google Ads. Det er selvfølgelig op til den enkelte virksomhed at definere hvilke kanaler, som er mest frugtbare for den pågældende profil og branche. Er du i tvivl? Bare rolig, vi er her for at hjælpe dig.
Få adgang til
SideWalks dedikerede eksperter under samme tag
Gør det nemt for kunderne at vælge dig
Et af idealerne ved en mediestrategi er at give potentielle kunder en homogen og kontinuerlig oplevelse ved mødet med jeres virksomhed – uanset hvilken onlineplatform, der er tale om (aka omnichannel). Det er dog også muligt at definere en multichannel tilgang, der tilstræber at give kunderne ”noget nyt” afhængig af hvilken onlineplatform, de møder virksomheden på.
Indsatsområderne i din mediestrategi med udgangspunkt i online markedsføring, har til formål at drive forbrugerne ind på din webshop eller din hjemmeside, hvorfor du vil opdage et behov for at få defineret nogle understrategier. De skal indeholde de målsætninger, du har identificeret som værende beskrivende og passende for lige netop din virksomhed. Og det er derfor vigtigt, at du allerede her kender til de markedsføringskanaler, du vil benytte dig af.
Er du i tvivl om hvilke kanaler, der er de rette for din virksomhed og branche, så er vi klar til at guide dig.