SoMe

Får du det fulde udbytte af jeres virksomhedsside på sociale medier? SideWalk er klar til at rådgive dig og din virksomhed, så du opnår den bedst mulige konvertering fra dit markedsføringsbudget til annoncer, kampagner, opslag mv. på sociale medier.

Virksomhedsprofilen er dit vindue til SoMe-verdenen

Sociale medier er vækstet voldsomt de seneste ti år, og valid tilstedeværelse på alle platforme er en voldsomt stor mundfuld. Især for virksomheder, da det er et tidskrævende element i arbejdsdagen hvis man ønsker at være en succes på sociale medier. En fuldbyrdet og koncentreret tilstedeværelse på én platform, f.eks. Facebook, er afgjort anbefalelsesværdig fremfor at forsøge at holde tre-fire virksomhedsprofiler flydende på halv kraft.

Mange virksomheder vil sikkert tænke: Jamen, på hvilket socialt medie kan jeg skabe de bedste resultater for min virksomhed? Der findes desværre ikke noget endegyldigt svar. Det vil altid være en individuel vurdering afhængig af virksomhedens profil, branche og målgruppe. Nogle gange må man sende en prøveballon til vejrs for at undersøge hvor den pågældende virksomhed konverterer bedst muligt. Uanset om der er tale om Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+, Twitter eller YouTube.

Facebook annoncering – din vej til resultater på verdens største SoMe-platform

Facebook annoncering kan gøre en stor forskel hvis den effektueres korrekt og bliver vedligeholdt. Omkring 70 % af danskerne er på Facebook, og handel direkte på Facebook eller genereret via en Facebook annonce er ekspanderet i stor stil over en kort periode. Du kan være sikker på, at uanset hvilken branche du arbejder indenfor, så er din målgruppe tilstede på Facebook. Du skal bare ramme dem med din markedsføring og Facebook annoncering. Det lyder enkelt, ikke?

Med Facebook kan du segmentere annoncer uhyre præcist, da det er en intelligent platform med stor viden om brugerne. Annoncerne kan dermed gøres tilpas relevante og specifikke, så du ikke taber et værdifuldt annoncebudget på gulvet.

Det er muligt at definere målgruppen ud fra bl.a. interesser, demografi, geografi, køn, alder, osv. Man kan også kreere annoncer, der målrettes mod potentielt nye kunder.

Sociale medier-Services-SideWalk

Sådan arbejder vi

1.
Afklaring

2.
Analyse

3.
Produktion

4.
Drift

Sociale medier-Facebook-SideWalk

Konverteringsoptimering med Facebook annoncering

Retargeting er uden tvivl et af de stærkeste værktøjer til konverteringsoptimering. Vi har alle sammen hørt om de notoriske ”cookies”, der ”stalker” brugere på nettet. Med retargeting kan du målrette din annoncering mod brugere, der i andre sammenhænge (enten på dit eget eller andres website) har vist interesse for produkter indenfor din virksomheds brancheområde.

Det er altid muligt at se hvordan dine Facebook annoncer klarer sig i og med at Facebook har implementeret sporingsparametre på så at sige alle områder af dine annoncer: leadgenerering, antal klik på annoncen, salg i webshoppen, osv. Det er altså altid muligt at trække en rapport over dine Facebook annoncer ud af systemet.

Brug for hjælp? Kontakt SideWalk

Din virksomhedsprofil på Facebook kan være et helt afgørende værktøj i forhold til promovering af virksomheden, samt i den generelle markedsføring. Har du brug for professionel vejledning? SideWalk har mange års erfaring i arbejde med online markedsføring og sociale medier, herunder Facebook. Uanset branche så er vi klar til at opsætte og/eller administrere din virksomhedsprofil på dit primære sociale medie. Lad os blive din nye kollega med ansvar for din Facebook virksomhedsprofil, så vi sammen kan skabe de bedst mulige resultater for din virksomhed.

Skal vi hjælpe dig videre på de sociale medier?

Kontakt SideWalk på tlf. 71 96 10 66 eller skriv til os på info@side-walk.dk.

Skal vi administrere din Facebook?

Kontakt Dinny og hør om mulighederne for øget promovering af din virksomhed på Facebook.

Dinny Eriksen-SideWalk
Luk menu

Kontakt