Office 365

Vil du have klarhed over dine muligheder til en ny løsning med Office 365 eller skal din virksomhed have hjælp til at flytte den nuværende løsning?

Altid opdaterede og tilgængelige Office-applikationer. Office 365 tager det bedste fra Office og kombinerer det med fordelene fra skyen. Velkendte forretningsapplikationer som Excel, Word og Outlook er derfor altid tilgængelige, opdateret og synkroniseret.

Til at gøre det nemt at (sam)arbejde på tværs af tid, sted og enheder tilbyder Office 365 den enkelte bruger 1 TB lagerplads, hvor filer som f.eks. præsentationer, regneark og tekstdokumenter kan redigeres, gemmes og deles.

Office 365 – nemt og sikkert i skyen.

Office 365 - Løsninger og priser

Exchange Online
Business Essentials
Business
Business Premium
Enterprise E1
Proplus
Enterprise E3
Enterprise E5
Antal brugere
Ubegrænset
Max. 300
Max. 300
Max. 300
Ubegrænset
Ubegrænset
Ubegrænset
Ubegrænset
Fuld installation af Office-pakken på op til 5 PC’er eller Macs
Fuld installation af Office apps på op til 5 tablets og 5 smartphones
Mulighed for installation af Office ProPlus på Terminal/Citrix-server
Online-udgave af Office (inkl. Word, Excel og PowerPoint)
1 TB fillagring og -deling pr. bruger
Inbox til emails, kalender og kontakter
50 GB
50 GB
50 GB
50 GB
100 GB
100 GB
Ubegrænset antal onlinemøder med IM og Skype for Business
Team-specifikke intranet (Sharepoint Online Service)
Socialt netværk (Yammer) til samarbejde på tværs af afdelinger og lokationer
Office Graph – personlig søgning og opdagelse på tværs af Office 365
Portal til upload og deling af firmavideoer
App-administration (f.eks. overvågning, analyse samt aktivering af delt computer)
Business Intelligence-værktøj til analyse og visualisering af data i Excel
Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger
eDiscovery Center – central opbevaring af Excel og SharePoint-indhold
Avanceret eDiscovery med forudsigende kodning og tekstanalyse
Power BI og Delve Analytics – analyseværktøjer til forbedring af effektivitet
Cloud PBX til skybaseret styring af opkald
PSTN-møder via fastnet- eller mobiltelefon
Kan tilkøbes
Vejledende udsalgspris
kr. 25,20,-
kr. 31,50,-
kr. 65,80,-
kr. 78,70,-
kr. 50,40,-
kr. 95,60,-
kr. 146,50,-
kr. 241,70,-
Alle priser er angivet ex. moms og er pr. md. pr. bruger. Curanets priser følger Microsofts og vil derfor ændre sig i takt med Microsofts prisjusteringer.

Office 365 - Fordele

  • Altid opdateret med de nyeste versioner og opdateringer
  • Lave startomkostninger
  • Nemt at tilpasse, i takt med at virksomheden udvikler sig
  • Fungerer på tværs af enheder (desktop, tablet og smartphone)
  • Garanteret oppetid på 99,9 %
  • Indbygget sikkerhed og overholdelse af gældende regler og standarder
  • Perfekt til samarbejde på tværs af afdelinger og geografi
  • Mulighed for flere brugere at samarbejde om det samme dokument i realtid
  • Masser af plads (1 TB) til at gemme og dele brugernes filer
  • Mulighed for lokal installation af op til 5 PC'er/Macs, 5 tablets og 5 smartphones
  • Mulighed for support og hjælp til migrering

Har du brug for en Office 365-løsning?

Kontakt Michal og bliv guidet videre til den helt rigtige Office 365-løsning. 

Luk menu

Kontakt