corepages

Corepages – en genvej til brugerorienteret design

Det er kun ca. 50% af dine kunder der ser forsiden af din hjemmeside. De andre 50% lander efter en Google-søgning eller et klik, direkte på en underside. Det gør de fordi de har søgt specifikt efter en bestemt ydelse eller et produkt. Nu skal du så spørge dig selv om din kunde kan forvente at finde al relevant information på netop den specifikke underside de er landet på? Svaret vil i langt de fleste tilfælde være “nej”.

CORE PAGE modellen tager udgangspunkt i den specifikke side kunden lander på. Den tager udgangspunkt i brugerens hensigt. Hvad vil de opnå? Hvorfor besøger de din side? Og sidst, men ikke mindst, så tager modellen også udgangspunkt i dine forretningsmål. Hvad er det din virksomhed vil opnå?

Modellen er visuel, og gør det let at tænke som kunden. Efter kort tid med modellen, vil du allerede have forbedret brugeroplevelsen markant for kunden. Hvilket jo kun gør dine chancer for salg bedre!

white paper

Få succes med dine annoncer!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hent vores White paper, som giver dig hjælp til succes med dine Facebook- og Instagram ads. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.