Side-Walk support
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Find svaret på dit spørgsmål
Generelle spørgsmål
Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for hjælp her og nu?
Har du brug for hjælp kan du altid skrive til os på mail ([email protected]) eller kontakte os på telefon (tlf. 71 96 10 33). Vi løser supportopgaver i den rækkefølge opgaverne kommer ind. Opgaver, der kategoriseres som Code Red, og som skal påbegyndes hurtigst muligt, har en timepris på kr. 1.500,-. Øvrige opgaver, der kan planlægges ind, har en timepris på kr. 850,-. Se mere om vores priser for Code Red (her og nu support).
I hvilket tidsrum kan man få support?
Support er gældende mandag til fredag i tidsrummet fra kl. 8.00 til 16.00.
Har I weekendsupport?
Vi yder support i weekender og helligdage mv. Skriv til [email protected] eller ring til vores supportnummer tlf. 71 96 10 33, så stiller vi dig om til den ansvarlige supportmedarbejder.
Hvad koster jeres support hjælp?
- Support i dagtimerne i tidsrummet 8.00-16.00 koster ikke noget hvis det drejer sig om spørgsmål.
- Se priser og betingelser her for alle niveauer af supportopgaver
Teknisk support
Hvad gør jeg hvis min mail ikke virker?
Vi anbefaler at du skriver til os. Du skal ikke selv begynde at rode med din opsætning og adgang - det kan gøre mere skade end gavn. Tag kontakt til os, hvis du oplever problemer med din mail.
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit password?
Vi anbefaler at du skriver til os, så kan vi sammen med dig påbegynde en "oprettelse af kode" eller "glemt kodeord" proces. På den måde står du ikke med en løsning uden adgang.
Hvad gør jeg hvis min computer ikke virker?
Side-Walk er IKKE et systemcenter for support af computere. Vi kan rådgive dig mht. lokale systemcentre, men vi anbefaler at du søger hjælp hos et systemcenter i din by. Evt. assistance / support vil blive afregnet som alm. support á kr. 475,00,- pr. påbegyndt ½ min.
Bookingsystemer
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit password?
Alle systemer i vores regi har "glemt password" funktion. Se om du kan få genereret et nyt password. Du vil modtage "glemt password" på din mail. Herefter følges proceduren, som du vil blive vejledt igennem og du kan oprette adgang igen med dit nye password.
Hvorfor er systemet til leje?
98% af alle vores bookingsystemer er baseret på en lejeafgift pr. år eller måned for anvendelse og adgang. Side-Walk ejer kildekoden og databasen for at kunne drifte systemerne. Af disse grunde er der en lejeafgift i forbindelse med vores bookingsystemer.
Kan man opsige en lejeaftale?
I Side-Walk kører vi standard med lbd. måned + 30 dages opsigelse på alle vores lejeaftaler, med mindre at der er udarbejdet en særskilt kontrakt. Du kan opsige ved at ringe til os på tlf. 71 96 10 33 eller skrive en mail til [email protected].
Website / webshop
Hvad gør jeg når min WordPress skal opdateres?
Vi anbefaler at alle kunder kontakter os inden man selv begynder at køre opdateringer på sin hjemmeside.
Opdateringer sker i takt med at nye ting bliver implementeret i dit anvendte CMS og hjemmeside tema, og derfor kan du aldrig være helt sikker på om din opdatering konflikter på din hjemmeside. Så hvis du opdager, at der dukker opdateringer op til din WordPress hjemmeside eller webshop, anbefaler vi at du kontakter os.
Kan jeg få mine webshop ordrer sendt til e-conomics?
Ja. I Side-Walk har vi udviklet et modul som sikrer at du kan sende dine webshop salg over til E-conomics. Det sikrer en nemmere administration og giver dig mange fordele. Kontakt os for yderligere information.
Kan man ændre design på hjemmesiden?
Ja. I Side-Walk har vi egne webdesignere som kan hjælpe dig med at skræddersy dit nye design uden at du skal skifte CMS system. Vi er stærke i design til WordPress hjemmesider, men laver også webdesign til andre CMS systemer. Kontakt os for yderligere muligheder. Vi udvikler løsninger, der går hånd i hånd med dine ønsker og krav.
Marketing
Hvad gør jeg, når min Facebook annonce bliver afvist?
Facebook ændrer tit retningslinjer og dermed kan dine annoncer være "banned" fordi de strider mod de gældende retningslinjer. Der kan naturligvis også være andre grunde til at du oplever afviste Facebook annoncer. Hvis vi har adgang til din Business Manager, kan vi hjælpe dig med det samme – ellers skriv til os, så kontakter vi dig med henblik på opstart af en supportsag hurtigst muligt.
Kan I hjælpe med Google Ads?
Alle vil lege med når Google Ads bliver nævnt som et reklame redskab på søgemaskinen Google. Vi er certificeret Google Partner og kan derfor assistere dig professionelt med både Google Ads, Google Shopping og din Google My Business konto.
Kontakt os for yderligere muligheder.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan få lov til at sende store filer til jer?
I Side-Walk varetager vi kundematerialer i Skyen (Cloud) og modtager gerne dine materialer via www.wetransfer.com. Med wetransfer kan du sende op til 2 GB helt gratis. Inden du sender dit materiale beder vi dig kontakte vores grafiker for nærmere aftale.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Ring til os
Du er velkommen til at ringe til os alle hverdage mellem kl. 8.00 – 16.00