SideWalk support

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Her kan du finde kontaktoplysninger og svar på de mest almindelige spørgsmål. Vi sidder klar til at hjælpe dig!
 

Find svaret på dit spørgsmål her

Generelle spørgsmål

Har du brug for hjælp kan du altid skrive til os eller kontakte os på telefon. Vi løser supportopgaver i den rækkefølge opgaverne kommer ind. Code Red (her og nu support) koster 1.500 pr. påbegyndt time. Se vores support priser her.

Support er gældende mandag til fredag i tidsrummet 8.00 til 16.00.

Vi yder support i weekender og helligdage mv. Skriv til [email protected] eller ring til vores supportnummer tlf. 71 96 10 33, så stiller vi dig om til en supportmedarbejder. 

  • Support i dagtimerne 8.00-16.00 koster ikke noget hvis det drejer sig om spørgsmål. 
  • Alle indgående supportopgaver bliver afregnet kr. 750.- pr. påbegyndt time. (har du et klippekort eller supportaftale med SideWalk afregner vi tiden jf. aftale på dem).
  • Code Red (her og nu) supportopgaver bliver afregnet kr. 1500.- pr. påbegyndt time.

Teknisk support

Vi anbefaler at du skriver til os. Du skal ikke selv begynde at rode med din opsætning og adgang - det kan gøre mere skade end gavn.

Vi anbefaler at du skriver til os, så kan vi sammen med dig påbegynde en "oprettelse af kode" eller "glemt kodeord" proces. På den måde står du ikke med en løsning uden adgang. 

SideWalk er IKKE et systemcenter for support af computere. Vi kan rådgive dig, men vi anbefaler at du søger hjælp hos et systemcenter i din by. Evt. assistance / support vil blive afregnet som alm. support á kr. 475,00 pr. påbegyndt ½ min. 

Bookingsystemer

Alle vores systemer har "glemt password" funktion. Se om du kan få genereret et nyt password. Du vil modtage "glemt password" på din mail - følg proceduren og opret adgang igen med dit nye password. 

98% af alle vores bookingsystemer er baseret på en lejeafgift pr. år eller måned for anvendelse og adgang. SideWalk ejer kildekoden og databasen for at kunne drift systemerne - derfor er der en lejeafgift i forbindelse med vores bookingsystemer. 

I SideWalk kører vi standard med lbd. måned + 30 dage opsigelse på alle vores lejeaftaler, med mindre at der er en særskilt kontrakt udarbejdet. Du kan opsige ved at ringe til os på tlf. 71 96 10 33 eller skrive en mail til [email protected]

Website / webshop

Vi anbefaler at alle kunder kontakter os inden man selv begynder at køre opdateringer på sin hjemmeside. 

Opdateringer sker i takt med at nye ting bliver implementeret i dit hjemmeside tema og derfor kan du aldrig være helt sikker på om din opdatering konflikter på din hjemmeside.

Ja. I SideWalk har vi udviklet et modul som sikrer at du kan sende dine webshop salg over til E-conomics.  Det sikrer en nemmere administration og giver dig mange fordele. Kontakt os for yderligere information.

Ja. I SideWalk har vi egne webdesignere som kan hjælpe dig med at skræddersy dit nye design uden at du skal skifte CMS system. Vi er stærke i design til WordPress hjemmesider men laver også til andre CMS systemer. Kontakt os for yderligere muligheder.

Marketing

Facebook ændrer tit retningslinjer og dermed kan dine annoncer være "banded" fordi de strider mod retningslinjerne. Der kan naturligvis også være andre grunde. Hvis vi har adgang kan vi hjælpe dig med det samme - ellers skriv til os, så kontakter vi dig med henblik på opstart af en supportsag hurtigst muligt.

Alle vil lege med når Google Ads bliver nævnt som et reklame redskab på søgemaskinen Google. Vi er certificeret Google Partner og kan derfor assistere dig professionelt med både Google Ads, Google Shopping og din Google My Business konto. 
Kontakt os for yderligere muligheder.

I SideWalk varetager vi kundematerialer i Skyen (Cloud) og modtager gerne dine materialer via www.wetransfer.com. Med wetransfer kan du sende op til 2 GB helt gratis. Inden du sender dit materiale beder vi dig kontakte vores grafiker for nærmere aftale.