Google Ads

Får du ikke nok ud af din annoncering med Google Ads? Eller søger du et bureau der kan sikre din virksomhed nye kunder?

Vi er et Google Ads bureau der skaber resultater!

Uanset om du driver en webshop eller har en simpel hjemmeside, kan du med garanti bruge Google Ads til at få nye kunder. 

Vi er Google Ads specialister og vi vil rigtig gerne hjælpe dig i gang med annoncering og optimere dine kampagner.

Hvorfor vælge SideWalk som dit Google Ads bureau?

Tilbud til nye Google Ads brugere

Er du ny Google Ads bruger?

Som Google Partnere kan SideWalk tilbyde nye Google Ads brugere et eksklusivt tilbud. Du må altså ikke have kørt Google annoncering før, hvis du skal benytte tilbuddet. 

Tilbuddet går ud på, at når man har brugt 3.000 kr. på annoncering, så får man tilsvarende 3.000 kr. sat ind på sin konto i kredit. Kreditten kan man så bruge til sin videre Google annoncering. 

Er du interesseret i at benytte dig af tilbuddet? Udfyld kontaktformularen og så kontakter vi dig hurtigst muligt. 

Eksklusivt

Google værktøjer

Google search kampagner

Overvejer du at gå i gang med Google Ads er søgekampagner eller tekstannoncer et godt sted at starte.

Google Shopping

Med Google Shopping kan du på en effektiv måde vise dine produkter fra din webshop direkte i Google.

Google Display annoncering

Med Google Display kan du få vist dine annoncer på tværs af flere millioner hjemmesider og nyhedssites. 

YouTube annoncering

Med YouTube annoncering kan du effektivt løfte dit brandkendskab overfor din ønskede målgruppe.

Google App kampagner

Har du en App, du ønsker folk installerer, så er Google App kampagne uden tvivl noget, du bør overveje.

Remarketing

Ved Remarketing viser man sin annonce til folk, der for nyligt har været forbi ens hjemmeside.

SideWalk - Google Ads - Google annoncering

Effektive annoncer øverst i Google

Google Ads er det, der foregår bag de annoncer, du ser på Google, hver gang du indtaster en søgning via Google. Når du søger efter et produkt eller en serviceydelse, er de fire øverste resultater altid betalte annoncer (og ofte de fire nederste). Du kan placere en tekstannonce direkte i synsfeltet, når der søges specifikt efter det du sælger. Her rammer du de købsmotiverede brugere og det er yderst effektivt.

Google presser de organiske søgeresultater længere og længere ned, og i takt med at annoncerne bliver mere relevante, leder det oftere til at klikket bliver vundet på en annonce. Herudover bliver gennemsnitligt 2 ud af 10 søgninger efter ens brand, vundet af en konkurrents annonce, der ligger før ens søgeresultat.

Udover en øget nødvendighed for tilstedeværelse på Google, er det altså også enormt vigtigt at passe på sit brand på Google. Som Google ads Partner tilbyder vi at opbygge og skræddersy din virksomheders Google Ads kampagner. I tæt samarbejde med dig, klarlægger vi forslag til søgeord, opsætning, samt annoncetekst til en dynamisk Google Ads kampagne. Vi følger i en aftalt periode, kampagnen tæt, gennemgår sammen indkomne data og kommer med forslag til ændringer eller forbedringer.

Google Search kampagner

Søgekampagner på Google Ads er nok blandt den mest populære form for onlineannoncering og mange vil endda nok sige det er indbegrebet af Google Ads.

Hvis du overvejer at gå i gang med Google Ads er søgekampagner et godt sted at starte. Du kan nemlig nemt selv bestemme, hvad du gerne vil præsentere for de mulige kunder og hvornår din annonce skal vises. Det du er villig til at give for et bud, afhænger din søgekampagnes placering af. Det er nemlig det søgeord der bliver søgt på, med det højest bud der render med pladserne. Det er derfor en god ide at vide, hvad en kunde må koste at få ind, førend man kan lave strategi der giver mening.

Som Google Partner er vi hele tiden opdateret med de nyeste tiltag fra Google. Vi ved derfor også hvordan søgekampagner skal sætte op, med de teknikker der virker. Tag endelig fat i os, hvis du ønsker at få mest ud af dine Google Ads.

SideWalk - Google Ads og Google Search kampagner
SideWalk - Google Ads - Google Shopping annoncer

Google Shopping

For de fleste webshops er annoncering på Google Shopping den klart bedste annonceringsform når vi kigger på Google Ads. Det skyldes hovedsageligt, at den potentielle kunde allerede inden de klikker videre til dit website, får serveret diverse produktoplysninger såsom produktets pris. Vinder du klikket, er det et meget velinformeret klik. Det fortæller at kunden både kan lide dit produkt og din pris – det giver ofte en høj konverteringsrate og afkast.

Vi ser dog ofte at kunder starter en Google Shopping kampagne op uden at indfri disse resultater. Det skyldes ofte, at der mangler en strategi bag opsætningen. Det kan ske, kunden byder det samme for hvert klik uanset produktgruppe. Mange webshops har produktgrupper, der har vidt forskellige prisklasser. Derfor skal der budjusteres for de enkelte produktgrupper, så du ikke byder det samme pr. klik for et produkt til 50 kr., som for et produkt til 5.000 kr.

Er man endnu ikke som webshop at finde på Google Shopping, går man glip af en mulighed, der potentielt kan blive den største afsætningskanal. Er man allerede på Google Shopping, men med en mangelfuld strategi, poser man penge i Google uden selv at få det fulde udbytte. Som Google Ads bureau har vi stor erfaring med opsætning og optimering af dine Google Shopping kampagner.

Google Display annoncering og remarketing

I modsætning til de mere alment kendte Google Ads, så er Google Display annoncering opbygget af grafiske elementer såsom statiske og bevægelige reklamebannere. Displayannoncer og kampagner giver dig mulighed for at promovere din virksomhed, når folk surfer online, ser YouTube-videoer, tjekker Gmail eller bruger mobilenheder og apps.

Via Google Displaynetværket kan du potentielt nå ud til 90 % af alle internetbrugere på verdensplan på tværs af flere millioner hjemmesider og nyhedssites. 

Annonceringen kan laves på flere måder, blandt andet ved at nå ud til så mange som muligt. Hvis man ønsker at målrette sin annonce lidt mere, kan man segmentere sin målgruppe ud fra en lang række parametre. På den måde rammer man færre, men flere relevante brugere. 

En anden måde at målrette sine annoncering på, er gennem remarketing. Ved remarketing viser man sin annonce til folk, der for nyligt har været forbi ens hjemmeside.

Google Ads Google Display annonce SideWalk
SideWalk - Google Ads - YouTube annoncering

YouTube annoncering

Når du ser reklamer på YouTube, er det opsat gennem Google Ads. Med YouTube annoncering kan du effektivt løfte dit brandkendskab overfor din ønskede målgruppe.

YouTube er den andenstørste søgemaskine i verden, og den anden mest besøgte hjemmeside. Det udgør en stor og ofte overset kanal, der forholdsvist billigt og effektivt, lader dig præsentere dine produkter/services med en effektiv videokampagne.

Vi har samme muligheder med målretning på YouTube, som vi har på Google Display. Det kan f.eks. være remarketing af dine hjemmesidebesøgende, remarketing af konkurrenters besøgende eller en specifik målgruppe, der har en specifik søgehistorik. Vi kan også placere dine annoncer på helt specifikke YouTube kanaler eller i videoer. Disse targeting metoder kan bringe din video og dit budskab frem for en meget kvalificeret målgruppe.

SideWalk_webbureau og online markedsføring

Google App kampagner

Har du en App, du ønsker folk installerer? Eller ønsker du at dine brugere i app’en, foretager køb eller engagement? Så er Googles Appkampagner afgørende for at få dig i mål i både Google Play og App Store.

Googles App kampagne vil vise en målrettet annonce på tværs af Google Play, App Store, YouTube og Google Display. Således opnår du en 360 graders strategi i forhold til at præge din målgruppe til installs af din app.

Med en effektiv budstrategi, gode grafiske annoncer og den rette konverteringssporing, kan der skabes et install volumen med Googles App kampagne til en fornuftig pris per install.

Kontakt os

Lad os hjælpe dig med at få flere kunder med Google Ads!

Nicolaj_Rasmussen_Google_ads_specialist