Facebook annoncering
Få hjælp til Facebook annoncering og markedsføring
Effektiv Facebook markedsføring og annoncering! Vi hjælper dig med at nå dine kunder målrettet og skabe resultater gennem Facebook annoncering.
Har du brug for hjælp til din Facebook markedsføring?
Black Friday / Julesalg
Kom i gang for kun 10.000 kr.
Få din virksomhed klar til Black Friday / Julesalget med professionel Facebook hjælp – alt for kun 10.000 kr. Lad os hjælpe dig med at nå dine kunder i den største shoppingperiode!
Tilbuddet inkludere:
- Opsætning af 2-3 kampagner
- Opsætning af Meta Business manager (hvis ikke har dette)
- Udarbejdelse af strategi på Meta
- Performance rapport når perioden er slut
- Ingen binding efterfølgende
*Tilbuddet gælder kun Meta (Facebook/Instagram) annoncering
Facebook annoncering
Vi hjælper med
Vækst din virksomhed
Vi skaber de bedste resultater med Facebook og Instagram annoncering
Vedligeholdelse af kampagner
Vi optimerer altid dine kampagner og forøger trafik og interaktion
Vi finder målgrupperne
Med dataanalytisk tilgang, rammer vi dine målgrupper bedst og billigst
Personlig konsulent
Du har altid én fast konsulent som kender dig og din forretning
Grafisk assistance
Vi skaber iøjnefaldende kampagner og sikrer en rød tråd igennem alt annoncemateriale
Facebook konsulent aftale
Er Facebook markedføring en helt ny verden for dig?
Vi er klar til at hjælpe dig med at komme godt i gang med Facebook annoncering og Facebook markedsføring. Hvis du allerede er i gang, kan vi også tage hånd om den løbende drift og vedligeholdelse af din Facebook-side og dine kampagner.
Vi begynder med at oprette din Facebook-side, inkludere et professionelt profil- og coverbillede, samt tilføje de vigtigste oplysninger. Herefter sørger vi for, at du bliver administrator, så du nemt kan følge med og administrere siden fremover, hvis du ønsker det. På den måde får du et stærkt fundament for effektiv Facebook markedsføring og annoncering.
Facebook konsulent
750
Ved forudbetalt køb af +15 timer 10% rabat (675 kr.)
Gratis White paper
Få succes med dine annoncer!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hent vores white paper, som giver dig hjælp til succes med dine Facebook- og Instagram ads. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Derfor bør din virksomhed være på Facebook
Fordele ved Facebook annoncering
3.8 millioner danskere har i dag en Facebook profil. Næsten ingen af dem er i alderen 0-12 år, dvs. at alle danskere der har mulighed for at være på Facebook, er det.
Ud af de 3.8 millioner danskere bruger 65% af os Facebook dagligt og 30% af os Instagram dagligt. Med andre ord vil det sige at din målgruppe er på Facebook og/eller Instagram. Derfor bør din virksomhed også være tilstede på Facebook og Instagram.
Vedligeholdelse af din Facebook side
Det er rigtig vigtigt at du holder din side aktiv i form af organiske opslag. Hvis der går for lang tid mellem opslagene, vil du opleve at opslaget kun når ud til få af dine følgere. Det er derfor super vigtigt at være vedholdende – vi lover dig at det betaler sig i sidste ende, men det kræver at du/vi arbejder for det.
Med en månedlig aftale kan vi hjælpe dig med ugentlige organiske opslag. Vi kan også sagtens hjælpe dig med annoncering, kampagner, boost, konkurrencer, video- og billeddelinger.
Det er selvfølgelig helt op til dig, hvordan vi skal samarbejde omkring din Facebook side. Hvis du ønsker spontane opslag – så kan vi gøre det. Vi anbefaler dog at vi på den lange bane laver en plan sammen. På den måde kan vi være på forkant og samtidig lave en rød tråd imellem de organiske opslag og annoncer.
Har du en plan?
Vi hjælper dig gerne med at udarbejde et årshjul, så vi har en plan for hvad og hvornår der skal være aktivitet fra din Facebook profil.


Nicklas Sørensen
Marketing Specialist
- +45 30 20 82 23
- [email protected]

Erik Paarup Maul
E-commerce konsulent
- +45 60 55 04 52
- [email protected]
PROBLEMER LIGE NU?
Kontakt os. Så tager vi en uformel snak om, hvad du har brug for, og hvordan vi kan samarbejde.
Din virksomhedsprofil er
Dit vindue til Facebook og Instagram
Sociale medier er vækstet voldsomt de seneste ti år, og valid tilstedeværelse på alle platforme er en voldsomt stor mundfuld. Især for virksomheder, da det er et tidskrævende element i arbejdsdagen hvis man ønsker at være en succes på Facebook og Instagram. En fuldbyrdet og koncentreret tilstedeværelse på én platform, f.eks. Facebook, er bestemt anbefalelsesværdig fremfor at forsøge at holde tre-fire virksomhedsprofiler i gang på halv kraft.
Mange virksomheder spekulere sikkert over hvilket socialt medie de kan skabe de bedste resultater på på for deres egen forretning. Der findes desværre ikke noget endegyldigt svar. Det vil altid være en individuel vurdering afhængig af virksomhedens profil, branche og målgruppe. Nogle gange må man prøve sig frem for at finde frem ud af hvor man konverterer bedst. Uanset om der er tale om Facebook, Instagram eller LinkedIn.

Facebook annoncering
Din vej til resultater på verdens største SoMe-platform
Facebook annoncering kan gøre en stor forskel hvis den effektueres korrekt og bliver vedligeholdt. Omkring 70% af danskerne er på Facebook, og handel direkte på Facebook eller genereret via en Facebook annonce er ekspanderet i stor stil over en kort periode. Du kan være sikker på, at uanset hvilken branche du arbejder indenfor, så er din målgruppe tilstede på Facebook. Du skal bare ramme dem med din markedsføring og Facebook annoncering. Det lyder enkelt, ikke?
Med Facebook kan du segmentere annoncer uhyre præcist, da det er en intelligent platform med stor viden om brugerne. Annoncerne kan dermed gøres tilpas relevante og specifikke, så du ikke taber et værdifuldt annoncebudget på gulvet.
Det er muligt at definere målgruppen ud fra bl.a. interesser, demografi, geografi, køn, alder, osv. Man kan også kreere annoncer, der målrettes mod potentielt nye kunder.

Konvertering med Facebook annoncering
Retargeting er uden tvivl et af de stærkeste værktøjer til konverteringsoptimering. Vi har alle sammen hørt om de notoriske ”cookies”, der ”stalker” brugere på nettet. Med retargeting kan du målrette din annoncering mod brugere, der i andre sammenhænge (enten på dit eget eller andres website) har vist interesse for produkter indenfor din virksomheds brancheområde.
Det er altid muligt at se hvordan dine Facebook annoncer klarer sig i og med at Facebook har implementeret sporingsparametre på så at sige alle områder af dine annoncer: leadgenerering, antal klik på annoncen, salg i webshoppen, osv. Det er altså altid muligt at trække en rapport over dine Facebook annoncer ud af systemet.
Din virksomhedsprofil på Facebook kan være et helt afgørende værktøj i forhold til promovering af virksomheden, samt i den generelle markedsføring. Har du brug for professionel vejledning? Side-Walk har mange års erfaring i arbejde med online markedsføring og sociale medier, herunder Facebook. Uanset branche så er vi klar til at opsætte og/eller administrere din virksomhedsprofil på dit primære sociale medie. Lad os blive din nye kollega med ansvar for din Facebook virksomhedsprofil, så vi sammen kan skabe de bedst mulige resultater for din virksomhed.
Hovedbrud på grund af Facebook?
Bare rolig, vi har eksperter i teamet, der er klar til at hjælpe dig videre. Via linket herunder kan du læse mere om nogle af de problemstillinger, vi har erfaret, giver mange virksomheder udfordringer på Facebook.
