E-mail marketing: Hvorfor du ikke har råd til at vente!

E-mail marketing: 6 grunde til hvorfor du ikke har råd til at vente!

Når du har læst indlægget her, vil du vide hvorfor du ikke har råd til at vente med din e-mail markedsføring. Det er et helt speciale for sig, så her har jeg kogt det ned til 6 væsentlige grunde, der forhåbentlig kan være med til at overbevise dig om potentialet i e-mail marketing. Måske endda give dig lyst til at give dig i kast med det. 

Som ekspert i e-mail marketing og e-commerce konsulent, kender jeg alt til alle de, ofte skjulte, fordele og potentialer, der ligger i en veltilrettelagt e-mail marketingstrategi. Mange virksomheder kan have en tendens til at miste pusten, inden de rigtigt er kommet i gang med deres e-mail marketing. Spørgsmålene og tvivlen begynder at presse sig på… Hvilket program skal jeg vælge? Hvordan skal jeg få lavet et flow, som kører smart og automatisk? Hvor mange af mine subscribere læser rent faktisk det, jeg sender ud (eller skriver jeg dybest set direkte til indbakkens papirkurv)?   

E-mail marketing kan have en tendens til at blive negligeret, og anset som værende en smule forældet i forhold til f.eks. SoMe annoncering – det er en stor fejl. E-mails er fortsat sprællevende, og der er over 100 millioner flere mennesker registreret med en e-mailkonto kontra en konto på et socialt medie. Det anslås at over 4 milliarder mennesker i dag bruger e-mails.

Men som det er tilfældet med så meget andet, så er flotte resultater og høje konverteringer bygget på det arbejde, der investeres i den enkelte e-mail marketingstrategi, og naturligvis spændende content, der differentierer dig fra konkurrenterne i markedet, og fanger opmærksomheden hos eksisterende og potentielle kunder/subscribere.

De 6 grunde

… til hvorfor du ikke har råd til at vente med e-mail marketing!

Hvor skal du starte?

For at komme godt fra start, skal du vælge det rigtige program til din virksomhed. Der er et hav af programmer med et hav af muligheder, men bare rolig. Jeg har samlet mine 3 anbefalinger til mailprogrammer, hvor du kan læse mere om hvem de er målrettet efter. 

Jeg tager gerne en helt uforpligtende snak med dig om dine muligheder for at komme i gang med e-mail marketing, der giver resultater, eller hvordan du eventuelt kan optimere din eksisterende strategi. Jeg har allerede gjort en stor forskel for en lang række kunder med hensyn til deres e-mail marketing.

Kontakt mig på tlf. 30 20 82 23 eller skriv direkte til mig på [email protected].

Henrietta Rasmussen_SideWalk

De bedste hilsner

Henrietta Rasmussen

E-mail marketing specialist